bohemian buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Pauline Smolders - WaarBenJij.nu bohemian buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Pauline Smolders - WaarBenJij.nu

bohemian buenos aires

Door: pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

31 Januari 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Dag allemaal,

Nadat ik vorige week was vertrokken uit Paraguay, vond ik het jammer om weg te gaan, want had het heel erg naar mn zin bij die familie en met alle lieve paraguayaanse mensen. Maar t was tijd om richting Argentinië te gaan. Na eerst drie uur bij de grens te hebben gestaan (alles duurde een eeuw en er was een wiel van de bus gevallen) waren we toch eindelijk in Argentinië en 15 uur later was ik in rosario. Rosario is vrij klein, maar gemoedelijk en het ligt aan de rivier, dus vrij relaxed. Het enige jammere was dat toen ik aankwam het onmogelijk bleek te zijn om een pinautomaat te vinden die het deed, dus had ik geen geld om 6 uur s ochtends om de taxi te nemen naar degene bij wie ik zou logeren, dus er zat niets anders op om een roteind te gaan lopen met backpack.

Maar daarna was alles prima, weer een aardige couchsurfer, hij was vrij spiritueel in bepaalde dingen, maar had een dubbele moraal wat betreft andere dingen, zo was hij een groot voorstander van plastische chirurgie. Hij was heel aardig hoor, had een comfortabel plekje op de bank en we hebben gezellig rondgelopen, maar persoonlijk had ik niet zo veel met hem. Het was ook wel jammer dat ik diarree had, dus deed niet zoveel, maar ben nu helemaal weer beter.

Nu ben ik in Buenos Aires, en het is prachtig hier! Het is een ongelofelijk mooie stad. Zit hier ook bij een couchsurfer, met nog een meisje uit Duitsland en het is heel gezellig, er komen veel mensen over de vloer en komen langs. Hierna ga ik naar Uruguay, ligt hier vlakbij dus ga er even langshoppen :)

Liefs uit het prachtige Buenos Aires

  • 01 Februari 2013 - 11:02

    Antonius Smolders:

    Hi Pauline.
    Heb via Tube de stad bezocht. Kwam bij ons schitterend over. Groots. Je zal je daar wel vermaken.
    Leuk dat je het weer getroffen heb met je slaap adres. Ook de gezellige ontmoetng met het Duitse meisje. Aan talen kennis straks Pauline geen gebrek. In ieder geval maak maar goed gebruik aan de mogelijkheden waar je nu voor staat.
    Bedankt weer voor je bericht geving.
    Liefs.
    Opa en Oma.

  • 01 Februari 2013 - 11:22

    Toine Smolders:

    Klinkt allemaal wel gezellig; ik dacht dat Rosario een stad was met ruim een miljoen inwoners?
    Hoop dat je Spaans beter gaat dan je diarree (haha) en dat je even lekker kunt genieten van de stad!

  • 02 Februari 2013 - 15:29

    Greetje:

    Toe maar weer, Paraguay, Argentinië, Rosario, Buenos Aires, Uruguay, het is niets niks als je zelf net uit Lunteren (ook leuk) komt. Trouwens een beetje spiritualisme kan voor jou geen kwaad, laat die plastische chirugie dan nog maar even zitten. Geniet lekker verder, we volgen je op de voet. Liefs xxx

    p.s. En denk erom Pauline, gedraag je!

  • 04 Februari 2013 - 16:23

    Jos:

    Wat heb je toch weer van alles meegemaakt !Buenos Aires. is natuurlijk een stad die je eens in je leven
    gezien moet hebben.Tot nu toe heb je Argentinië van vele kanten kunnen bekijken.Ik ben benieuwd
    hoe je reis verder zal verlopen en of je al een kans hebt op wat werk .Groetjes ,ik kijk uit naar je volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Pauline

Actief sinds 10 Juni 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 61487

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 21 November 2013

Pauline in Zuid Amerika

24 Juni 2011 - 22 December 2011

Pauline in Noord Amerika

Landen bezocht: