Bijna thuis - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pauline Smolders - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pauline Smolders - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: paulinesmolders

Blijf op de hoogte en volg Pauline

19 December 2011 | Canada, Toronto

Dag lieve mensen,

Het heeft even geduurd, dat komt vooral omdat ik het idee heb dat als ik hier schrijf dat ik bijna naar huis ga, dat het ook echt zo is ;) Ik vlieg dus donderdag naar Nederland en kom vrijdag aan. Ik vind het zowel leuk als niet leuk en verander mijn gedachten hierover ongeveer 10 keer per dag. De afgelopen weken zijn heel druk geweest met uitstapjes naar Montreal en New York, maar ook met alle examens. Ben vanaf vrijdag klaar met de examens en geniet dus van de laatste dagen in Toronto.

Er gaan nog wat mensen weg de komende week dus we proberen zo veel mogelijk leuke dingen in 1 week te proppen. We zijn donderdag naar een restaurant geweest voor Koreaanse BBQ, stel je een soort aziatisch gourmetten voor, erg gezellig. En daarna nog naar een Jazzbar geweest. Die vrijdag zijn we naar een club geweest downtown, was ook erg gezellig. Zaterdag gingen we schaatsen, het was steeeeeenkoud en er is gebleken dat ik geen natuurtalent ben op kunstschaatsen (nou ben ik sowieso al geen talent op het ijs) en gingen we daarna nog even shoppen. Zondag zijn we naar een basketbal wedstrijd geweest van de Toronto Raptors tegen de Boston Celtics, Toronto verloor met 1 punt in de laatste 20 sec..... Daarna ergens wat gaan eten en naar de film, ook erg geslaagd dus.

Nu begint toch echt wel een beetje de tijd te komen dat ik moet gaan inpakken en dingen regelen enzo en het gaat nog heel interessant worden om te zien hoe ik alles mee ga slepen. Ik heb vandaag een extra koffer gekocht voor al mn prul, dus het wordt nog een heel sleep gebeuren, maar gelukkig komt mijn papa me van het vliegveld ophalen dus kan alles hoppa de auto in!
Heb er wel heel erg zin in iedereen weer te zien!
Trouwens, ik weet dat ik heel lui ben met foto's maar heb toch net voor ik wegga wat foto's van Toronto op facebook gezet:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2804559312732.153676.1221105447&type=1&l=7a48437467

Gewoon op de link klikken al heb je geen Facebook.

Anyway, ik zie jullie allemaal snel en als jullie nog iets uit Canada willen dan kun je het nu nog doorgeven!

  • 20 December 2011 - 07:47

    Toine:

    Hooo, Hooo,

    Ik kom je niet met een aanhanger ophalen hoor....
    Maar wel erg leuk om je straks weer te zien! Geniet nog even van de laatste momenten daar.
    Liefs, Toine

  • 20 December 2011 - 13:03

    Maaike:

    Nou, ik verander niet 10x per dag van gedachte hoor... ik ben blij dat je strax weer in Nederland bent!

    Veel plezier nog de laatste dagen, een goeie reis en tot snel!

    Liefs!

  • 20 December 2011 - 14:43

    Toontje:

    Bedankt voor de mooie foto's.
    Het zit er op. Even nog genieten.
    Inpakken., en dan Home. Behouden vaart en op Zaventem staat Toine beslist vol ongeduld op je te wachten.
    Ook wij Pauline kijken dan naar je uit.
    Liefs en Groetjes.
    Oma en Opa.

  • 20 December 2011 - 15:26

    Greetje:

    Zeg eh, zo groot is je kamer nou ook weer niet! Nog even genieten en leuke dingen doen, dan even slikken en dan wordt je hier met open armen ontvangen. Fijn dat je weer thuis komt!

    Liefs,
    Greetje

  • 20 December 2011 - 15:57

    OmaJos,:

    Je tijd in Canada zit er nu bijna op en ik denk dat je daar de tijd van je leven
    hebt gehad.Goed dat je straks weer op Vaderlandse grond staat,al is er hier
    iets minder te beleven dan je gewend
    was!Leuk de foto,s die je doorstuurde
    zodoende heb ik even kunnen
    meegenieten van je feestjes enz.
    Wens je een goede reis terug en liefs
    van Oma Poes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 10 Juni 2011
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 61316

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 21 November 2013

Pauline in Zuid Amerika

24 Juni 2011 - 22 December 2011

Pauline in Noord Amerika

Landen bezocht: